Αφορμή για την ανάρτηση, είναι [αυτό] το άρθρο του κ. Λακασά στην Εφημερίδα “Καθημερινή”.

Το διάβασα μια, το διάβασα δυο και προσπαθούσα να καταλάβω τι δεν μου αρέσει. Μετά κατάλαβα ότι αν εξαιρέσεις τα ποσά και την παράγραφο:

” … Εντός του σχολικού έτους 2022-2023 θα ξεκινήσει η σταδιακή παράδοση του εξοπλισμού στις σχολικές μονάδες της επικράτειας …”

το άρθρο το έχω ξαναδιαβάσει δεκάδες φορές τα τελευταία χρόνια, φυσικά σε διάφορες παραλλαγές.

Προγράμματα, προγράμματα, εκατομμύρια ευρώ για τα σχολεία, για τη βιωματική μάθηση, για νέα προγράμματα σπουδών, για εξοπλισμό ΤΠΕ, για διαδραστικούς πίνακες, για κιτ ρομποτικής, κλπ κλπ Έχω οργανική και διδάσκω στο μεγαλύτερο Δημοτικό Σχολείο του Νομού Πέλλας τα τελευταία 10 χρόνια και ως πληροφορικός γυρνάω σε 3 σχολεία κάθε εβδομάδα για να συμπληρώσω το υποχρεωτικό μου ωράριο. Δεν έχουμε παραλάβει απολύτως τίποτα εκτός:

(0) Από έναν εκτυπωτή κι ένα access point αααα και μια ταμπέλα ΕΣΠΑ (χορηγού του προγράμματος) που τοποθετήσαμε σε περίοπτη θέση στην είσοδο του σχολείου.

(1) Περίπου 15 tablets (τα 6-7 χορηγία από το efood και τα υπόλοιπα από τον Δήμο Πέλλας) στα τελειώματα του κορονοϊού. Χρησιμοποιήθηκαν ως δάνειο από το σχολείο σε μαθητές που δεν είχαν εξοπλισμό στο σπίτι και από τότε είναι κλειδωμένα σε ένα ντουλάπι χωρίς σχέδιο ή προοπτική αξιοποίησης.

(2) 2 κιτ εκπαιδευτικ´ής Ρομποτικής δωρεά των χορηγών του WRO Hellas (για τα οποία, ως προπονητής της ομάδας Ρομποτικής του σχολείου, είμαι εξαιρετικά ευγνώμων), μερικά Arduino Nano με αισθητήρες και ενεργοποιητές δωρεά των χορηγών του ΕΛ/ΛΑΚ και μερικά Microbit αγορασμένα με έξοδα του σχολείου.

Τίποτα άλλο.

Ελπίζω να κάνω λάθος, ελπίζω αυτή τη φορά το πρόγραμμα να μη σκαλώσει κάπου και να φτάσει στα σχολεία. Ελπίζω να δούμε διαδραστικούς πίνακες και κιτ ρομποτικής. Ελπίζω αυτό το γενικόλογο άρθρο να είναι αλήθεια και όχι ένα προεκλογικό πυροτέχνημα (γιατί εμένα για τέτοιο μου μοιάζει).

Πάντως το άρθρο αυτό δεν με έκανε περισσότερο αισιόδοξο.

Για του λόγου το αληθές και για να μην πει κανείς ότι γκρινιάζω: άρθρο της εκπαιδευτικής σελίδας esos [εδώ], με ημερομηνία δημοσίευσης 04/03/2022 και τίτλο “Πως κατανέμονται τα 177.000 σετ ρομποτικής στα Γυμνάσια, Δημοτικά και Νηπιαγωγεία“. Ένα χρόνο και 177 ολόκληρες χιλιάδες κιτ ρομποτικής αργότερα, στο νομό Πέλλας τουλάχιστον, κανένα σχολείο δεν έχει πάρει ούτε 1 κιτ. Προσωπικά αμφιβάλλω αν έχει πάρει κάποιο σχολείο σε άλλη περιοχή. Και αντί να γίνει μια σωστή αξιολόγηση (ναι σαν αυτή που εξαγγείλανε προεκλογικά για όλους τους εκπαιδευτικούς) για να δούνε που κόλλησε αυτό το πρόγραμμα 11 μήνες μετά, εξαγγέλουν καινούργιο. Γιατί όχι; Η μνήμη είναι ιδιαίτερη κοντή σε αυτή τη χώρα…

Από ale3andro

Μια σκέψη στο “Καθημερινή: 178 εκατ. για ψηφιακούς πίνακες και ρομποτική στα σχολεία”

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.