Είμαι εδώ και είμαι καλά παρ’ όλο που έχω αρκετό καιρό να κάνω post. Τον τελευταίο καιρό είχα αρκετή δουλειά στο σπίτι (ολοκλήρωσα και έστειλα για διορθώσεις το πρώτο draft της πτυχιακής μου) αλλά και στο Πανεπιστήμιο.  Ειδικά όμως τις τελευταίες δύο μέρες στη δουλειά πάει στραβά οτιδήποτε μπορεί να πάει στραβά (ο νόμος του Μέρφυ δηλαδή):

  • Χθες, αφού έγραψα αρκετά χιλιόμετρα από γραφείο σε γραφείο με ένα τηλέφωνο στο χέρι  μέχρι να βρω ποιά πρίζα αντιστοιχεί σε ποιά υποδοχή του patch panel (θέλουμε να κάνουμε εσωτερική μετακόμιση γραφείων και μεταφορά τηλεφώνων), το τηλεφωνικό κέντρο σταμάτησε να λειτουργεί με αποτέλεσμα να μου την “πέσουν” (με την καλή έννοια) όλοι οι συνάδελφοι! Μετά το απαραίτητο reset εξακολουθούσε να μην λειτουργεί τίποτα παρά το ότι τα δύο από τα τρία netmod φαινόταν να λειτουργούν κανονικά (κρίνοντας από τα φωτάκια).  Μετά από λίγο άρχισε να λειτουργεί η μία από τις τρεις γραμμές του τηλεφωνικού κέντρου. Κλήση στις βλάβες του ΟΤΕ και δήλωση του προβλήματος. Στη συνέχεια επικοινωνία με τον τεχνικό ο οποίος προγραμματίζει και συντηρεί το τηλεφωνικό κέντρο μήπως και έχει λύση. Από αυτόν ενημερώθηκα για τα προβλήματα του ΟΤΕ σε όλο το τηλεφωνικό κέντρο Φοίνικα Θεσσαλονίκης (γίνεται κάποια αναβάθμιση αν κατάλαβα καλά)!! Μα δεν μπορούσαν να μου το πουν στις βλάβες να μην αγχώνομαι κιόλας;  Πάντως σήμερα πέρασε τεχνικός του ΟΤΕ (ανταπόκριση σε 1 μέρα!!!) εντόπισε και διόρθωσε το πρόβλημε με το τρίτο netmod με αποτέλεσμα να λειτουργούν όλα και πάλι κανονικα (πλην μιας καινούργιας δεκάλεπτης διακοπής του ΟΤΕ στον Φοίνικα). Με δεδομένο ότι το πρόβλημα δεν ήταν στην κατάληξη της γραμμής μέσα στο γραφείο αλλά στο κουτί στην είσοδο του κτιρίου που στεγαζόμαστε, αν είχαμε τηλεφωνία από εναλλακτικούς σε πόσο καιρό θα είχε γίνει διάγνωση και διόρθωση του προβλήματος; ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ (σε θέματα αξιοπιστίας και υποστήριξης δεν υπάρχει σύγκριση με τους εναλλακτικούς…).
  • Αφού διορθώθηκε το πρόβλημα στο τηλεφωνικό κεντρο κόπηκε το internet… Το πρόβλημα εντοπίστηκε στο ένα από τα δύο router που μας συνδέουν, και συγκεκριμένα στο Cisco το οποίο ενώ λειτουργούσε κατά τα άλλα μια χαρά δεν μπορούσε να συνδεθεί στο internet… Το άλλο router, ένα Sagem F@ast 1540 WG (σαν και αυτό που είχα στο σπίτι δηλαδή αλλά σε ISDN) λειτουργούσε κανονικά. Κάναμε αλλαγή των τηλεφωνικών γραμμών για να διαπιστώσουμε αν φταίει το router ή η γραμμή αλλά και μετά την αλλαγή της γραμμής στο internet συνδεόταν μόνο το Sagem!! (Sagem vs Cisco 1-0). Αθάνατα Sagem…

Από ale3andro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.