Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση – υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:

1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.

2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ’ εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.

3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.

ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ

[via]
Για ενσωμάτωση του παραπάνω μηνύματος στη σελίδα σου, κάνε copy-paste το παρακάτω HTML markup.

<div style=”background-color:black”>
<h2><span style=”color: #ffffff;”><strong>Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση – υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:</strong></span></h2>
<h2><span style=”color: #ffffff;”><strong>1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.</strong>

<strong>2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ’ εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.</strong>

<strong>3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.</strong>

</span></h2>
<h2><span style=”color: #ff0000;”>ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ</span></h2>
</div>

Από ale3andro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.