Ψάχνοντας τις τελευταίες μέρες στο internet για tutorials 3D γραφικών, διαπίστωσα ότι υπάρχει πολύς κόσμος που ασχολείται με το θέμα. Πριν το μάθημα “Τρισδιάσταση Απεικόνιση” του μεταπτυχιακού δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με το θέμα και πίστευα ότι ήταν κάτι εξαιρετικά δύσκολο που γίνεται αποκλειστικά και μόνο απο επαγγελματίες. Τελικά μετά απο μερικά μαθήματα στο πανεπιστήμιο, αρκετές ώρες ενασχόλησης με ένα εύχρηστο πρόγραμμα (λέγε με Cinema 4D) και μερικές δεκάδες tutorials μπαίνω σιγά σιγά στο κλίμα. Η καμπύλη της μάθησης των 3D γραφικών δεν διαφέρει πολύ απο οποιοδήποτε άλλο αντικείμενο.

Η εργασία του εξαμήνου είναι η μοντελοποίηση ενός χειρουργείου full extra (εκτός απο τον χειρούργο φυσικά 😛 ). Σίγουρα θα μπορούσε να βρεθεί ένα θέμα που θα μας ενέπνεε περισσότερο αλλά το χειρουργείο είναι απο την άλλη μια πρόκληση καθώς έχει πολλά και περίεργα αντικείμενα. Σήμερα ξεκίνησα να φτιάξω ένα νυστέρι και μετά απο 7 περίπου ώρες και πολλά νεύρα (κάπου στο ενδιάμεσο) κατάφερα να φτιάξω το παρακάτω μοντέλο.

cinema 4d scalpel model

Δεν είναι οτι πιο ρεαλιστικό αλλά είναι μια αρχή. Δυστυχώς είμαι στη βάση της καμπύλης και ακόμα και τα πιο απλά μοντέλα μου πέρνουνε πολύ χρόνο. Νομίζω όμως ότι έχω κολλήσει το μικρόβιο και αυτή η 3D ιστορία δεν θα είναι περαστική 😉 .

Από ale3andro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.