Σε συνέχεια του θέματος που έχει προκύψει τελευταία σχετικά με το ρόλο της Πληροφορικής στο “Νέο Σχολείο”, τέθηκε στην Υπουργό Παιδείας μια πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση [εδώ] από τους βουλευτές Φώτη Κουβέλη, Θανάση Λεβέντη, Νίκο Τσούκαλη και Γρηγόρη Ψαριανό.

  • Θα προχωρήσει, σύμφωνα με τις διατάξεις του Προεδρικού Διατάγματος 63/2005, στη σύσταση Επιτροπής με συμμετοχή ενώσεων Πληροφορικών και άλλων εμπλεκομένων φορέων και εμπειρογνωμόνων, προκειμένου να εξεταστούν σφαιρικά τα υφιστάμενα προβλήματα και εξευρεθούν λύσεις που θα θέσουν τις βάσεις για ουσιαστική Πληροφορική Παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της Εκπαίδευσης; σε δύο άξονες;
  • Είναι στις προθέσεις της να αναβαθμίσει το μάθημα Πληροφορικής στο Λύκειο με ένταξη νέων θεματικών ενοτήτων, έμφαση στην αλγοριθμική και τον προγραμματισμό και συνυπολογισμό της βαθμολογίας τους στο γενικό μέσο όρο του μαθητή;
  • Σκοπεύει να καταστήσει το μάθημα της Πληροφορικής πρωτεύον μάθημα στο Γυμνάσιο;
  • Θα εκσυγχρονίσει τα εργαστήρια πληροφορικής με παράλληλη μείωση του μέγιστου αριθμού μαθητών, ώστε να εξασφαλίζεται η όσο το δυνατό ποιοτικότερη διδασκαλία των μαθημάτων;

Η απάντηση αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Από ale3andro

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.