Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση – υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:
1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.
2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ’ εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.
3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.
ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ
[via]
Για ενσωμάτωση του παραπάνω μηνύματος στη σελίδα σου, κάνε copy-paste το παρακάτω HTML markup.
<div style=”background-color:black”>
<h2><span style=”color: #ffffff;”><strong>Οι καθηγητές Πληροφορικής αγωνιζόμαστε ενάντια στην απαξίωση – υποβάθμιση του επιπέδου σπουδών Πληροφορικής στο Δημόσιο Σχολείο όπου πρόσφατα μεθόδευσε το ΥΠΕΠΘ και απαιτούμε:</strong></span></h2>
<h2><span style=”color: #ffffff;”><strong>1. Οι αναθέσεις μαθημάτων ΚΑΙ για τα μαθήματα τα σχετικά με την Πληροφορική να γίνονται με βάση το γνωστικό αντικείμενο του πτυχίου και μόνο.</strong><strong>2. Ο αριθμός μαθητών ανά καθηγητή στα εργαστηριακά μαθήματα να γίνει δώδεκα (12) ΚΑΙ για τα μαθήματα Πληροφορικής και όχι δεκαεπτά (17) όπως τώρα κατ’ εξαίρεση ορίζει η νέα εγκύκλιος.</strong>
<strong>3. Ισονομία για τους υπεύθυνους εργαστηρίων Πληροφορικής με τρίωρη μείωση ωραρίου ΚΑΙ για το ΣΕΚ.</strong>
</span></h2>
<h2><span style=”color: #ff0000;”>ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΔΩΣΤΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ</span></h2>
</div>