Είναι πραγματικά τόσο διαφορετική η οπτική του δασκάλου από αυτή των μαθητών (ειδικά της Α’ τάξης) που όσο και να προσπαθείς και να αντιληφείς τον τρόπο που βλέπουν τον υπολογιστή και τα παιχνίδια / ασκήσεις τους πάντα θα χάνεις κάτι.
Σήμερα έδειχνα μια άσκηση αριθμητικής drag-n-drop φρούτα και διαπίστωσα ότι δυσκολευόταν να το κατανοήσουν (αν και φυσικά εμένα μου φαινόταν εύκολη). Και τότε ένας μαθητής (από τους “δύσκολους” και υπερκινητικούς της τάξης) μου έδειξε ουσιαστικά τον σωστό τρόπο να την δείξω στους συμμαθητές του. Αυτό ήταν. Μόλις άλλαξα τον τρόπο που τους την εξήγησα την κατανόησαν όλοι ανεξαιρέτως!
Έτσι για άλλη μια φορά είχε δίκιο Dr Albert στον οποίο αποδίδεται η φράση:
“Δεν έχεις πλήρη κατανόηση για κάτι, αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις στη γιαγιά σου”
την οποία εγώ θα παραφράσω
“Δεν έχεις πλήρη κατανόηση για κάτι, αν δεν μπορείς να το εξηγήσεις στα πρωτάκια σου”.